مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در شیراز

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو و اکستنشن مژه

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ (فیبروز) ابرو، ریموو(پاک کردن) تاتوی قدیمی کاشت و اکستنشن مژه لیفت و تینت مژه لیفت ابرو در شیراز

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو و اکستنشن مژه

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ (فیبروز) ابرو، ریموو(پاک کردن) تاتوی قدیمی کاشت و اکستنشن مژه لیفت و تینت مژه لیفت ابرو در شیراز

اکستنشن مژه|زیبایی مژه

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۱۷ ب.ظ

زیبایی مژه

نکات مهم درمورد زیبایی مژه ها

۱.برای داشتن مژه‌های ضخیم و بلندتر، مراقبت از مژه‌ها نخستین اقدام است. سعی کنید همیشه مژه‌های‌تان را در شرایط بهداشتی نگه دارید و هرگز شب‌ها با آرایش نخوابید.

۲. یک شانه مخصوص مژه یا ریمل بخرید و مژه‌ها شانه بزنید. این عادت به مژه‌های‌تان کمک می‌کند تا قوی‌تر شوند و از شکستن آنها پیشگیری می‌کند.

۳. برای حفظ سلامت مژه‌ها می‌توانید از روش‌های درمان خانگی استفاده کنید. برای این کار پیشنهاد می‌شود به‌طور مرتب روغن‌زیتون به مژه‌های‌تان بمالید.

۴.البته افراد زیادی هم هستند که از روغن بادام استفاده می‌کنند تا مژه‌های‌شان حالت براق داشته باشد. می‌توانید آن را با کمی تخم‌مرغ مخلوط کنید تا از شکستن مژه‌ها پیشگیری کند. مژه‌ها رشد سریعی ندارند و وقتی هم که رشد کنند تنها در حد چند میلی‌متر خواهند بود.

۵. اگر مژه‌های شما چندان بلند و ضخیم نیست می‌توانید کاری کنید که این‌طور شود، یعنی می‌توانید از ریمل مناسبی برای این کار استفاده کنید.

محصولات حجم‌دهنده زیادی وجود دارد که می‌تواند مژه‌های‌تان را برجسته‌تر نشان دهد.

۶. تنها چیزی که باید به‌خاطر داشته باشید این است که همیشه پیش از خوابیدن تمام آرایش خود را پاک کنید. این مسئله به‌خاطر آن است که استفاده زیاد از لوازم‌آرایشی و عدم تمیز کردن آنها باعث می‌شود مژه‌های شما ضعیف‌تر از قبل شود.

 

persianv.com

 

 

سالن زیبایی هانا
فرهنگشهر

09013687625-سلامی

 

 

زیبایی-مژه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی