مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در شیراز

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو و اکستنشن مژه

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ (فیبروز) ابرو، ریموو(پاک کردن) تاتوی قدیمی کاشت و اکستنشن مژه لیفت و تینت مژه لیفت ابرو در شیراز

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو و اکستنشن مژه

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ (فیبروز) ابرو، ریموو(پاک کردن) تاتوی قدیمی کاشت و اکستنشن مژه لیفت و تینت مژه لیفت ابرو در شیراز

اکستنشن مژه|اکستنشن مناسب چشم های متفاوت

دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۲ ق.ظ

اکستنشن مژه در شیراز

انواع اکستنشن مژه

 

 

به طور معمول، هر چقدر مژه‌های شما ضخیم تر و بلندتر باشد، شما قادر به استفاده از اکستنشن‌های بلندتر و ضخیم تری خواهید بود. افراد با مژه‌های طبیعی نازک و پراکنده باید از اکستنشن‌های کوتاه تر و ظریف تر استفاده کنند تا بدین ترتیب باعث افتادن مژه های طبیعی خود نشوند. مژه‌های فر بهترین نوع مژه برای ایجاد حجم هستند، این مژه‌ها بدون ایجاد وزن زیاد می‌توانند حجم زیادی ایجادی کنند.

  • افرادی که مژه‌های صاف تری دارند (خصوصا برای انواع موی آسیایی)، بهتر است به انتخاب مژه‌های فر بپردازند، زیرا این نوع از مژه‌ها چشم‌ها را بزرگ تر نشان می‌دهند و خط مژه طبیعی را بالاتر می‌برند.
  • کسانی که چشم‌های بزرگ تر و گردتری دارند، و به اصطلاح ظاهر چشم گربه ای دارند می‌توانند از مژه‌های بیشتر و بلندتری در گوشه بیرونی چشم‌ها استفاده کنند. این موضوع چشم‌ها را کشیده تر نشان می‌دهد و بر جذابیت نگاه این افراد اضافه می‌کند.
  • چشم‌های بادامی اغلب بهتر است از روش پیشین برای چشم‌های گربه ای استفاده نکنند، این افراد می‌توانند با استفاده از مژه‌های اکستنشن بلندتر در بخش میانی چشم زیباتر به نظر برسند، این موضوع ظاهر چشمان این افراد را درشت تر نشان می‌دهد.
  • کسانی که چشمان گود افتاده دارند بهتر است از اکستنشن‌های بلندتر و بدون فر استفاده کنند، همچنین این افراد بهتر است از ست‌های کامل برای کار خود استفاده کنند و از استفاده از ست‌های جذاب کننده پرهیز کنند، زیرا ست‌های جذاب کننده بر روی چشم‌های کوچک تر یا گود افتاده تر می‌توانند به صورت آرایش بیش از حد به نظر برسند.
  • کسانی که چشمان بزرگ، موی ضخیم تیره و مقدار زیادی مژه طبیعی دارند بهتر است از ست‌های جذاب کننده (Glamou Sets) استفاده کنند، زیرا این ست‌ها شامل مژه‌های بیشتری هستند که ظاهری کامل تر و پایدارتر ایجاد می‌کنند. البته پیشنهاد ما این است که اگر چنین مژه‌هایی دارید، از زیبایی مژه‌های واقعی خود لذت ببرید…
  • بانوان مسن معمولا علاقه دارند مژه‌های خود را بلند کنند و همچنان طبیعی به نظر برسند، این افراد می‌توانند به انتخاب انواع اکستنشنی بپردازند که طول کوتاه تری دارند، یا اکستنشن‌های ابریشمی را انتخاب کنند که نرم و سبک هستند.
  • نیم ست‌ها نیز برای افرادی مناسب هستند که در وضعیت عادی خود مژه‌های بلند تیره دارند اما دنبال مژه‌هایی هستند که اندکی درخشش و جذابیت به ظاهر گوشه چشمان آنها اضافه کند.

 

 

 

nabzema.com

 

 

 

سالن زیبایی هانا
فرهنگشهر

09013687625-سلامی

 

 

 

اکستنشن مژه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی