مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در شیراز

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو و اکستنشن مژه

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ (فیبروز) ابرو، ریموو(پاک کردن) تاتوی قدیمی کاشت و اکستنشن مژه لیفت و تینت مژه لیفت ابرو در شیراز

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو و اکستنشن مژه

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ (فیبروز) ابرو، ریموو(پاک کردن) تاتوی قدیمی کاشت و اکستنشن مژه لیفت و تینت مژه لیفت ابرو در شیراز

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟|فیبروز ابرو در شیراز

سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰ ق.ظ

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

 

داشتن ابروهایی خوش‌فرم و زیبا آرزوی هر خانمی است؛ چراکه ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد دارند و تغییر حالت آن‌ها می‌تواند به قیافه افراد تنوع ببخشد. شرکت‌های آرایشی با دانستن این موضوع تلاش می‌کنند که هرروز محصولات آرایشی جدیدتر مانند قلم ابرو، مداد ابرو، ریمل ابرو، ماژیک ابرو و… را تولید کنند تا خانم‌های عزیز بتوانند با استفاده از آن‌ها ابروهایشان را به فرم دلخواه خود درآورند.

 

فیبروز تخصصی ابرو شیراز

پیگمنتر عکس مورد نظر هانا حیدری می باشد


نکته اینجاست که اثرات این مواد آرایشی موقتی است و درنهایت فرمی مصنوعی به ابروها می‌بخشد. ضمن اینکه تهیه مواد آرایشی از برندهای نامطمئن می‌تواند به ابروهای افراد آسیب بزند و باعث ریزش این موضوع شود.

 

برای حل چنین مشکلاتی روش‌های پزشکی متعددی به وجود آمده است که افراد را به آرزوی خود یعنی داشتن ابروهایی خوش‌فرم با پهنای مناسب می‌رسانند. کاشت ابرو یکی از این روش‌هاست که درست مثل کاشت مو انجام می‌شود و موهایی کاملا طبیعی را به افراد هدیه خواهد داد؛ اما متاسفانه همه افراد نمی‌توانند از این روش استفاده کنند؛ این موضوع می‌تواند دلایلی مانند مشکلات مالی، ترس از جراحی یا نداشتن بانک موی مناسب داشته باشد. اینجاست که سایر روش‌های پزشکی همچون یک جادوگر وارد می‌شوند تا ابروهایی طبیعی و جذاب را به شما هدیه دهند.

 

یکی از این روش‌های زیبایی که بدون نیاز به جراحی ابروهایی پهن با حالت دلخواه را به شما هدیه می‌دهد، میکروبلیدینگ است. این روش را می‌توان راه‌حلی نیمه دائمی برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو با استفاده از رنگ‌دانه‌های شبیه به رنگ موهای طبیعی ابرو دانست. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که آرزوی داشتن ابروهایی پهن و خوش‌حالت را دارید و به هر دلیلی نمی‌توانید از کاشت ابرو استفاده کنید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

میکروبلیدینگ دقیقا چیست ؟


میکروبلیدینگ ابرو یکی از جدیدترین روش‌های پر کردن ابروهاست که ماندگاری نسبتا طولانی دارد و برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو یا اصلاح فرم آن‌ها استفاده می‌شود. این روش کمی تهاجمی است و خراش‌های بسیار کوچکی بر روی پوست ایجاد می‌کند. این خراش‌ها باید با استفاده از رنگ‌دانه‌های همرنگ موهای طبیعی ابرو پر شوند تا قسمت‌های خالی آن را به‌طور کامل پر کنند و ابرو کمی پرتر و جذاب‌تر به نظر برسد. نتایج این روش در مقایسه با سایر روش‌های پر کردن ابرو مانند تاتو، هاشور و… طبیعی‌تر است و ماندگاری بیشتری هم دارد.

 

فیبروز ابرو در شیراز

پیگمنتر عکس مورد نظر هانا حیدری می باشد

نکته مهم این است که میکروبلیدینگ باید توسط یک فرد ماهر و متخصص انجام شود تا ابروها کاملا قرینه و یکدست باشند و مقدار مناسبی رنگ‌دانه وارد پوست شود. با توجه به این موضوع توصیه می‌کنیم به جایی مراجعه کنید که متخصص آن دانش کافی در خصوص شناسایی آناتومی چهره فرد و تعیین بهترین فرم ابرو برای او را دارد. نکته دیگر این که این کار نیاز به ترمیم دارد و حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول باید مجددا مراجعه کنید تا فرم ابروها طبیعی‌تر و زیباتر شود و ماندگاری آن نیز بالاتر برود.

 

whcl.ir

جهت مشاوره و نوبت دهی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

و یا در واتس آپ پیام بگذارید

09179091363

هانا حیدری

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی